Asus N76VM-V2G-T1023V

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus N76VM-V2G-T1023V op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

an.haban 22-10-2012
Geschreven voor: Asus N76VM-V2G-T1023V

Vanaf het begin (gekocht in augustus 2012) problemen met het toetsenbord. Geen verlichting van de toetsen. Bij Asus maakten ze me aanvankelijk wijs, dat alleen een ander type laptop dit heeft, maar deze niet. Dat is niet waar. Laptop teruggestuurd naar 4Launch, waar die gekocht is, en de verlichting is daar gerepareerd. Maar aan de andere klacht, nl. dat het toetsenbord zo stug is, dat er onder het tikken geen zin normaal tevoorschijn komt, is niets gedaan. Daarom is de laptop nogmaals opgestuurd, ditmaal niet naar 4Launch, maar direct naar Asus. Na bijna 4 weken kreeg ik hem terug. helaas, de problemen met het toetsenbord zijn er nog steeds, al lijkt het vervangen. Ook verdwijnt tekst tijdens het typen, of gaat de cursor spontaan ergens anders in de tekst staan, en als je dat niet meteen in de gaten hebt en je tikt gewoon door, wordt de hele tekst een zooitje. Dat was er ook vanaf het begin, maar ik geloofde eigenlijk mijn ogen niet. Ook sluit een applicatie soms ineens tijdens het typen.
Dan het geluid: het hapert, bromt af en toe. Bij het kijken naar een uitzending gemist bevroor het scherm tot 4 keer toe.

Ik heb ontzettende spijt van deze aankoop!!! Ik ervaar de laptop als zeer onbetrouwbaar en baal dat ie voor de derde keer terugmoet. Plezier heb ik er nog niet van gehad.

WimGLD 24-10-2012

Ja, sorry maar ik heb een heel andere ervaring met deze laptop.
Ik wist ten eerste dat er een model is zonder toetsenbord verlichting.
Dus die heb ik dan toevallig ook.
Er staan dan ook geen symbooltjes bij de F3 en F4 toetsen.
Verder typ ik rechtmatig met de laptop, dat gaat zonder problemen.
Wel zet ik voordien mijn touchpad uit, fn-F9.
Het gebeurt nog al eens dat tijdens het typen mijn vinger mee vegen over het touchpad.
En dan spring soms de tekst of de cursor weg, misschien ook eens uitproberen?
En dan uitzending gemist kijk ik regelmatig, zonder problemen.
Kan het zijn dat je je modem op een ander kanaal moet zetten, omdat er buren kunnen zijn die ook op het zelfde kanaal werken als jouw modem.
En dat je het geluid een 3 geeft is onzin, het klink voor een laptop juist uitstekend.
De B&O speakers met mini subwoofer doen het subliem zuiver, helder en een mooi bas.